Dargilita.lt

Παράδοση

1. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να παραδοθούν τα παραγγελθέντα προϊόντα;

Συνήθως παραδίδουμε τα αγαθά εντός 4-7 εργάσιμων ημερών.

2. Θα μπορώ να παρακολουθώ την αποστολή;

Ναι, μετά την αποστολή των προϊόντων, θα στείλουμε τον κωδικό παρακολούθησης στο e-mail σας.

3. Πόσο κοστίζει η παράδοση των εμπορευμάτων;

  • Η τιμή αποστολής μέσω Postnord είναι 4,90 €

 
4. Μπορώ να παραλάβω το προϊόν απευθείας από εσάς;

Στέλνουμε όλα τα προϊόντα μας ταχυδρομικώς. Προς το παρόν δεν υπάρχει δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας από το φυσικό κατάστημα.

 

Πληρωμή

1. Ποιους τρόπους πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω;

Μπορείτε να πληρώσετε για τα είδη με σύστημα Trustly, μέσω τραπεζικής πληρωμής ή με Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα.

2. Πώς γνωρίζω ότι λάβατε την πληρωμή μου;

Αφού λάβουμε την πληρωμή σας, θα στείλουμε ένα τιμολόγιο για την πληρωμένη παραγγελία στο e-mail σας.

 

Επιστροφές και εγγύηση

1. Πώς μπορώ να επιστρέψω τα αγαθά;

Για να επιστρέψετε τα αγαθά, συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής.

2. Πόσο καιρό μπορώ να επιστρέψω τα αγαθά;

  • Μπορείτε να επιστρέψετε τα αγαθά εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας.
  • Το προϊόν πρέπει να είναι άθικτο, αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία.
  • Για πλήρεις πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές προϊόντων, κάντε κλικ εδώ.
     

3. Έχω λάβει το προϊόν, αλλά το προϊόν είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να πληρώσω για να το επιστρέψω;

Πληρώνουμε ένα σταθερό χρηματικό ποσό για τα έξοδα αποστολής επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων. Με την παραλαβή του αντικειμένου, θα επιστρέψουμε τα χρήματα που καταβλήθηκαν, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής. Δείτε την ενότητα επιστροφών για περισσότερες πληροφορίες.

4. Έλαβα το αντικείμενο αλλά δεν το χρειάζομαι πλέον, πρέπει να πληρώσω για την επιστροφή και πόσο θα κοστίσει;

Η επιστροφή πρέπει να πληρωθεί από τον παραλήπτη. Μπορείτε να επιστρέψετε ένα αντικείμενο στη διεύθυνση που καθορίζεται στη φόρμα επιστροφής. Με την παραλαβή του αντικειμένου, θα επιστρέψουμε τα χρήματα που καταβλήθηκαν. Δείτε την ενότητα επιστροφών για περισσότερες πληροφορίες.

 

Παραγγελίες

1. Έκανα πολλές παραγγελίες, μπορείτε να τις στείλετε ως μία;

Επικοινωνήστε μαζί μας με τις δεδομένες επαφές και αν δεν έχουμε στείλει την παραγγελία που έγινε πριν, θα συνδυάσουμε τις παραγγελίες που έγιναν σε μία.

2. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Όλες οι επαφές μας θα βρείτε εδώ.


Εκπτώσεις

1. Αγοράζω συχνά μεγαλύτερες ποσότητες από εσάς, εφαρμόζετε εκπτώσεις;

Επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που έχουμε δώσει για εκπτώσεις.

arrow_upward